pdf (Русский)

Кілтті сөздер

мемлекеттік қызметші
имидж
саяси маркетинг
маркетингтік технологиялар

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Дюзденбаева, Р., Нечаева , Е., & Дронзина, Т. (2025). САЯСИ МАРКЕТИНГ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНА ОТЫРЫП, ҚАЗАҚСТАНДА МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТШІНІҢ ИМИДЖІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Қазақстан-Спектр, 113(3). https://doi.org/10.52536/2415-8216.2025.113.3.005

Аңдатпа

Бұл мақала саяси маркетинг технологияларын қолдана отырып, Қазақстанда мемлекеттік қызметшінің имиджін қалыптастыру мәселелерін зерттеуге арналған. Мемлекеттік қызмет қызметкерінің имиджі халықтың сенім деңгейінің индикаторы қызметін атқарады, сондай-ақ мемлекеттік қайта құрулардың тиімділігін бағалауды егжей-тегжейлі көрсетеді. Зерттеудің мақсаты – азаматтар арасында мемлекеттік басқару тиімділігі мен сенім деңгейін арттыру үшін саяси маркетинг технологияларын қолдана отырып, Қазақстанда мемлекеттік қызметшінің имиджін қалыптастыру процесін зерделеу. Зерттеу әдістемесі екі жақты сұхбат әдісі мен қашықтағы форматтағы топтарды біріктіретін фокус-топтарды қолдануды, IBM SPSS Statistics және Microsoft Excel 2019 бағдарламаларындағы деректерді статистикалық өңдеуді (Краскалл-Уоллес критерийін және Спирменнің дәрежелік корреляция коэффициентін есептеу) қамтиды. Мемлекеттік қызметшінің имиджі халықтың санасында мемлекеттік сектор қызметкерінің тұтас бейнесі түріндегі кешенді жүйе болып табылатыны анықталды. Жалпы маркетингтік технологиялардың ішінде имиджді қалыптастыру үшін ең қолайлы: өнім-орналастыру, цифрлық маркетинг және селективті технологиялар. Осы саяси маркетинг технологияларын теңгерімді пайдалану мемлекеттік аппараттың беделін нығайтуға және ұзақ мерзімді перспективада Қазақстанның мемлекеттік қызметшісінің имиджіне деген сенімді арттыруға мүмкіндік береді.

https://doi.org/10.52536/2415-8216.2025.113.3.005
pdf (Русский)
 Creative Commons лицензиясы

Бұл жұмыс Creative Commons Attribution 4.0 бүкіл әлем бойынша .

Авторлық құқық (c) 2025 Қазақстан-Спектр