pdf (Русский)

Кілтті сөздер

COVID-19, білім беруді цифрландыру, трансформация, онлайн білім беру, білім беру инфрақұрылымы, білім беру ресурстары, ақпараттық сауаттылық, білімді бағалау.

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Байшань, Г. (2022). ПАНДЕМИЯДАН КЕЙІНГІ КЕЗЕҢДЕ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ САЯСАТЫНЫҢ ДИЛЕММАСЫ ЖӘНЕ ҚАРСЫ ШАРАЛАРЫ. Қазақстан-Спектр, 103(3). https://doi.org/10.52536/2415-8216.2022-3.04

Аңдатпа

COVID-19 әр елдерде білім беруді цифрлық трансформациялау үдерісін жеделдетті. Қазақстанда соңғы жылдары білім беруді цифрландыру белсенді түрде дамып келеді, бірақ кенеттен туныдаған пандемияның себебінен, онлайн-білім беру үдерісінде көптеген мәселелер туындады, бұл әр аймақтардағы білім беру ресурстарының теңсіздігін күшейтті, білім берудің құнын жоғарылатты және онлайн сабақтардың тиімділігіне кепілдік беру де қиынға соқты. Бұл мақалада Қазақстандағы білім берудің цифрлық трансформациясының дилеммасы талқыланып, халықаралық тәжірибені зерделеу негізінде қажетті қорғау шаралары танданған. Соңында, білім берудің жаңа инфрақұрылымдық құрылысын үздіксіз ілгерілету, жоғары сапалы білім беру ресурстарын құру және бөлісу, мұғалімдердің ақпараттық сауаттылығын арттыру жүйесін жетілдіру, цифрландыру негізінде білім беруді бағалау механизмін қайта құру бойынша ұсыныстар мен қарсы шаралар ұсынылды.

https://doi.org/10.52536/2415-8216.2022-3.04
pdf (Русский)
 Creative Commons лицензиясы

Бұл жұмыс Creative Commons Attribution 4.0 бүкіл әлем бойынша .

Авторлық құқық (c) 2022 Қазақстан-Спектр