Аңдатпа
Этникалық әртүрліліктің өсуімен қатар жүретін жаһандану жағдайында көпұлтты қоғамдарды басқару мемлекеттік саясаттың негізгі міндеттерінің біріне айналуда. Азаматтық бірегейлікті нығайтуға, этникалық қақтығыстардың алдын алуға және билікке сенім деңгейін арттыруға бағытталған тиімді коммуникациялық стратегияларды әзірлеу ерекше маңызға ие. Бұл мақала азаматтық қоғам институттары қызметінің мысалында саяси менеджменттің коммуникациялық стратегияларының ерекшеліктерін анықтау мәселесіне арналған. Мысал ретінде шетелдік жағдайларды пайдалана отырып, бизнес-құрылымға ұқсастық бойынша саяси менеджменттің коммуникациялық стратегиясын әзірлеудің тәсілдері мен принциптері зерттеледі. Мақаланың бірінші бөлігінде автор коммуникация стратегиялары туралы жалпы түсінік береді. Негізгі бөлім «Саяси менеджментте бизнесте қолданылатын коммуникациялық әдістерді дамытудың қандай тәсілдері мен принциптерін табысты қолдануға болады?» деген зерттеу сұрағының жауабын ашуға арналған. Бұл мақаланы жазу кезінде теориялық талдау, салыстыру, кейс-стади әдістері қолданылды. Жұмыс табысты тәжірибелерді анықтайды және зерттелетін мәселе бойынша практикалық ұсыныстарды ұсынады. Қазіргі әлемдегі табысты коммуникациялық стратегияның негізгі факторлары ақпараттық технологиялардың әсерін ескере отырып, оларды өзгерту қажеттілігі болып табылатыны атап өтіледі.

Бұл жұмыс Creative Commons Attribution 4.0 бүкіл әлем бойынша .
Авторлық құқық (c) 2025 Қазақстан-Спектр

