pdf (Русский)

Кілтті сөздер

түйінді сөздер: жоғары білім, онлайн оқыту, ақпараттық технологиялар, коммуникация, әлеуметтік тәуекелдер

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Тұмабекова, Д., & Қаратаева, Л. (2022). ОНЛАЙН ОҚЫТУҒА КӨШУ ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУДЫҢ ЖАҢА КЕЗЕҢІ РЕТІНДЕ: БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ НЕГІЗГІ ҚАТЫСУШЫЛАРЫН БАҒАЛАУ ПРИЗМАСЫ АРҚЫЛЫ ӘЛЕУМЕТТІК ПАЙДА МЕН ТӘУЕКЕЛДЕР. Қазақстан-Спектр, 101(1). https://doi.org/10.52536/2415-8216.2022-1.06

Аңдатпа

Мақала пандемия жағдайында анықталған білім беру кеңістігіндегі ағымдағы тенденцияларды бақылаудың бірінші кезеңінің нәтижелерін ұсынады. Бұл кезеңнің мақсаты ақпараттық технологиялардың рөлін күшейтумен сипатталатын білім беруді трансформациялау процесін түсіну, сондай-ақ студенттер мен оқытушылардың онлайн оқыту сапасына қанағаттануы туралы идеяны қалыптастыру болды. Зерттеу екі бағытты қамтыды. "Кабинеттік" бөлім пандемияға дейінгі және ағымдағы кезеңде жоғары білім беру модельдеріне салыстырмалы талдау жүргізуге мүмкіндік берді. Далалық зерттеулер сандық және сапалық өлшеулерді қамтыды. Бірінші жағдайда жоғары оқу орындарының студенттері арасында сауалнама, екінші жағдайда профессор – оқытушылар қоғамдастығының өкілдерімен құрылымдалған сұхбат жүргізілді.
https://doi.org/10.52536/2415-8216.2022-1.06
pdf (Русский)
 Creative Commons лицензиясы

Бұл жұмыс Creative Commons Attribution 4.0 бүкіл әлем бойынша .

Авторлық құқық (c) 2022 Қазақстан-Спектр